måndag 7 november 2016

Underbara läslov på bibblan


 

En vecka full med läslust och bokliga aktiviteter på bibblan där jag jobbar. Hela veckan fick vi låna tysta läsesalen för att ha ett rum en plats att vara på. En lugnare plats för möte mellan läsare. Släppfest av årets barn- och ungdomsbokskatalog. Magiskt afternone te. Bokhyllehäng deluxe med Emi Guner med på videchatt från New York. Harry Potter- forskare på besök men det får ni läsa mer om imorgon.

Fin vecka som toppas på lördag den 12 november med Barnens dag på Växjö stadsbibliotek. Kom! Då kommer ni bland annat att kunna träffa den rosa superboktipsaren :) 

Jag har sagt det förut jag säger det igen - mitt jobb är världens bästa!

/Paula 

ps. nyfiken mer på vad som händer på mitt jobb? In och följ @prickenvaxjobibblan på instagram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar